czwartek, 31 marca 2011

Dwie butle wody

Dzisiaj waga pokazała mi swą łaskawość. Od dzisiaj jestem lżejsza o dwie duże butle wody. Z tej okazji kupiłam sobie bieliznę za prawie 300 złotych. Ale co tam. I tak musiałam bo mi cyc nieco oklapł.
Z tej radości wagowo bieliźnianej pstryknęłam słit focię w lustrze. I zrobiłam małe porównanie.


Tymczasem, niepostrzeżenie w gardle rozwinął mi się nowy obcy, który okazał się być bakterią. Dużo jej jest, ale od dzisiaj łykam antybiotyk, który działa na wszystko. Tylko czekam, aż porośnie mnie grzybnia.

6 komentarzy:

  1. Każdy szanujący się użytkownik portali społecznościowych, for, blogów, komunikatorów internetowych musi mieć choć jedną słit focię w swej kolekcji... Więc nic dziwnego, że przyszedł czas na Twoje - kolejne już - słit focie. Są tak słit, że pokazują tylko niewielką część Ciebie i to za sprawą jakże mądrego programu do obróbki "materiału żywego", nie tego w którym się wycina, wygładza, wydłuża, opala i usuwa niepotrzebne części ciała ale takiego nowiuśkiego, którego tajniki dopiero powoli wszyscy wtajemniczeni odkrywają, program ten do obróbki człeka zwie się potocznie DD czyli dieta dukana.
    Pięknie się OBROBIŁAŚ :)
    Mam nadzieję, że póki co zapisałaś tę wersję, ale bez ustanku pracujesz nad jeszcze doskonalszą.

    Tak się zastanawiam czy to jeszcze SŁIT focia czy może już SLIM focia ;)
    śliwka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliweczko - słit, słit focia. Jak taką zrobić. Musisz mieć:
    aparat, lustro, gacie do pępka i stabilny stanik. Teraz tak:
    górne sadło z brzucha upychasz w stanik,
    dolne sadło upychasza w gacie i spinasz paskiem coby nie uciekło na wolność,
    stajesz przed lustrem w pozie podpatrzonej z gazetek o odchudzaniu,
    wyciągasz się maksymalnie do góry,
    wciągasz maksymalnie brzuch,
    ściskasz rączką na biodrze sadło z biodra
    i....
    lekko naciskasz migawkę aparatu.

    Po chwili wszystko opada na swoje miejsce.

    PS. Wlazłam na naszaklasa.blox.pl zdecydowanie to nie jest słit focia. Powinnam mieć różoew i z cekinami wszystko i zdecydowanie większy pierdolnik w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...aparat.. górne sadło... upycham w gacie... brzuch.. ręką na biodrze.. migawka... ok chyba zapamiętam.
    fakt faktem z tym pierdolnikiem bardziej mogłaś się postarać :)

    śliwka

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! I nie zapomnij o cekinach i różu.
    Teraz czekam na twoje focie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle schudlaś na tym Duncanie. Moja mama niestety nie schudła po zastosowaniu tej diety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaga - każdy ma inne ciało. Na mnie akurat działa. Za to 1000 kalorii doprowadziło mnie do skraju załamania nerwowego.

    OdpowiedzUsuń