sobota, 22 października 2011

poprawa ruchu :)

Wywerkowałam białe kopyto do poziomu podeszwy ze wszystkich stron. Strasznie jest krzywe. Piętki nierówne, potem reszta kopyta w miarę ok. Ale kobyła lepiej chodzi. Chociaż koślawo.

Uwieczniłam jej kulawą mość na filmiku.


Po werkowaniu poszłyśmy na spacerek po lesie i polach. Andi szła chętnie, ładnie się słuchała i darzyła mnie respektem. Prawdę mówiąc nie wiem czemu. Bo się z nią nie bawiłam od dłuższego czasu.

Nawet raz się spłoszyła i podskoczyła ale ponieważ ja się nie przestraszyłam, to w ciągu dosłownie sekundy się wyciszyła. Czary normalnie.

Czarne kopyto zrobiło mi niespodziankę. Dziura zarasta i do tego zaczęło się poszerzać.

Białe kopyto porównanie 2 miesięcy


Czarne kopyto porównanie 2 miesięcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz