piątek, 22 czerwca 2012

Stylistka, kolorystka Wrocław

Zagubiona malkontentka postanowiła oddać się w ręce specjalistki :)
Ponieważ zazwyczaj zarzucam na siebie byle co (aby wygodne było), postanowiłam zarzucać dalej, ale w odpowiednich kolorach (i wygodne).
Kamila, profesjonalistka w każdym calu zaproponowała najbardziej odpowiednie dla mnie kolory. Dodatkowo zrobiła mi makijaż i zaproponowała jak powinnam się ubierać :))) adekwatnie do posiadanej sylwetki. Jestem też bardzo wdzięczna za porady odnośnie koloru włosów (kasztan, mahoń).

Powinnam zrezygnować z zimnych niebieskości, za to mogę iść w stronę ciepłych zieleni. I co mnie cieszy - mogę chodzić w morskich zieleniach.

Czarny nie jest dla mnie, tak samo jak i biały, za to ślicznie wyglądam w kolorze kości słoniowej. Do tej pory nie nosiłam czerwieni makowej i starego złota. A mogę.
I nie zawaham się aby wypróbować te kolory.

Moja figura to gruszka. Faktycznie jakbym się nie starała to zawsze mam przyciężki dół i krótkie nóżki. Trudno. Mogę za to i powinnam nosić obcasy (ale wygodne).

Jestem zachwycona i już zabieram się do zmian w szafie!

Namiary na stylistkę i kolorystkę


Kamila Świderska
BeautyKey


1 komentarz:

  1. dziękuję za cenną uwagę:) dzięki takim opiniom, chcę się jeszcze bardziej rozwijać.

    Kamila Świderska

    OdpowiedzUsuń