czwartek, 23 maja 2013

13 dni diety warzywno owocowej

Wczoraj było przeraźliwie zimno (odczuwalna temperatura 2 stopnie!), do tego wiał silny wiatr i od czasu do czasu kropiło. Postanowiłam pójść piechotą na niemiecki (ok 2 km). Przemarzłam porządnie. Dziś rano pobolewało mnie gardło i coś jakby opryszczka chciała wyleźć, ale wszystko jak na razie się uspokoiło.

Wczoraj zjadłam i wypiłam poza wodą:

-Kubeł białej herbaty x 2
-Sok (0,5 litra) ze szparagów białych, małe kiwi, małe jabłko, marchewka, seler naciowy, spora sałata
-Kiszone buraczki (surowe i w barszczu)
-Zupa warzywna z wczoraj
-Jabłko x 2


Moje buraczki po raz pierwszy zrobione wyszły pyszne :) Tutaj jeszcze w kamionkowym garze (kupiony w Edeka) za 12 eu - 5 litrów.

A tak wyglądał zakwas (woda, sól, buraki w plastrach i czosnek). Zapach lekko kwaskowaty, smak słono-kwaśny, ale nie octowy. Z nutką czosnkową. Do kiszenia użyłam soli himalajskiej.

W ramach zachcianki zakupiłam Olejek Witalizujący - Khadi.  Ma on za zadanie wzmocnić cebulki włosów, przyspieszyć porost. Stosujemy na skalp (wmasowujemy) i na włosy - jeśli jest taka potrzeba. Nakładamy minimum 2 godziny przed myciem, a najlepiej zostawić na całą noc.
(W tle zdjęcia mój tymianek).
 
Do mieszanki olei: sezamowego, kokosowego, rycynowego (głównie natłuszczanie włosów) są dodane substancje czynne z ziół oraz oleje z rozmarynu, marchwi oraz kamfora. Skład wygląda niezwykle interesująco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz