środa, 19 lutego 2014

BRTC Gold Caviar BB Cream, SPF 50 PA +++

Ponieważ szukam BB w ciepłym odcieniu, zdecydowałam się wypróbować BRTC Gold Caviar BB Cream. 

Poza kolorem, zainteresowały mnie też składniki aktywne tego mazidła. W środku tubki znajdziemy wyciągi z kawioru, który zawiera bogactwo mikroelemantów, taniny – zwężające pory skóry i polepszające jej sprężystość oraz Optimal Cover RX (opatentowana formuła łagodząca i odbudowująca uszkodzoną skórę).

Dodatkowo cieszy mnie wysoki SPF 50 oraz PA +++

Dla zainteresowanych składem odsyłam na stronę COSDNA http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_66a658296.html

Niestety, krem odpada z powodu talku w składzie. Wieczorem skóra była zestresowana. 

A szkoda, bo ten BB dobrze się nosi. Nawilża i natłuszcza skórę. W sezonie grzewczym na pewno warto się nim zainteresować. Nie jest to produkt, lekki, ale ma to coś.

Opinia
Ciężka, trochę podobna do maści - konsystencja, kryje dość mocno. Jeśli nałożymy zbyt grubą warstwę włazi w zmarszczki. Podkreślał też rozszerzone pory.

Na twarzy daje efekt rozjaśnienia, wilgotnej porcelanowej skóry. 
Zapach delikatny, owocowo-ziołowy.
Kolor - dla mnie dość ciemny beż.

Efekt na skórze, BB nakładany jajkiem na mokro.


BRTC ostatni po lewej, światło naturalne

I z lampą błyskową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz