sobota, 29 marca 2014

Biotherm Skin Best vs Dr Jart+ Time Returning Cream

Dziś porównanie dwóch kremów nawilżających i działających przeciwzmarszczkowo. Cena obydwu jest podobna - okolice 60 euro za pełny wymiar (50ml).

Oto nasi dzisiejsi bohaterowie. Biothermu mam próbkę 15 ml. Dr z kropką posiadam w pełnym wymiarze.


Zacznijmy od kremu Dr.Jart+

Na zielono zaznaczyłam składniki aktywne. W kremie znajdziemy bogactwo ekstraktów roślinnych oraz naturalne oleje roślinne. Na pierwszym miejscu ekstrakt wydzieliny ślimaka. 

Krem zapakowany w ładny, plastikowy słoik. Do mazidła dołączona została mini łyżeczka.

Słoiczek zabezpieczony jest paskiem.

Krem ma biały kolor, zapach cytrynowy, świeży.

Konsystencja lekkiego kremu. Nie spływa on z ręki, łatwo się rozsmarowuje (dodatek dimethiconu).

Z uwagi na wysoką zawartość ekstraktu ślimaczej wydzieliny, krem jest lekko glutowaty.

Na twarzy zachowuje się nieco inaczej niż krem z czarnego ślimaka. Jest zdecydowanie bardziej treściwy, cięższy. Jednak nie zapycha porów, łagodzi podrażnienia. Dla cer suchych świetny na dzień, dla tłustych, raczej polecałabym na noc. Ja stosuję ten krem na dzień i na niego kładę BB. Nic nie spływa. Skóra jest sprężysta. Jedyne co mi nie podchodzi to zapach, jakoś nie przepadam z cytryną.

Krem dostępny w interecie oraz w Sephorze.

Biotherm Skin Best

Krem reklamowany jako nawilżający i przeciwzmarszczkowy, bogaty w ekstrakt z alg.

Hmmm... za tę cenę ten skład jest marny. Z resztą porównajcie. Na zielono składniki aktywne. Reklamowana spirulina gdzieś za połową (!) składu. Na górze na pierwszym miejscu woda.

Krem zapakowany w szklany, bardzo ładny słoiczek.

Kolor lekko zielonkawy. Zapach świeży, bardzo mi pasujący.

Krem ma dość gęstą konsystencję. Nie spływa.

Krem nakłada się dosyć ciężko na twarz, zdecydowanie jest on cięższym kremem niż ten od Dr. Jarta. Nie polecam do cer wrażliwych i tłustych. Mnie podrażnia. Wieczorem skóra jest lekko podrażniona, pojawiają się też zaskórniki.

Dostępny w Douglas i dobrych drogeriach.

Podsumowanie
Biotherm 2/5 - minusy za kiepski skład w porównaniu do ceny i podrażnienia, plus za opakowanie, zapach, filtr SPF 15
Dr Jart 4,5/5 - minusy za zapach, plusy za skład, działanie, opakowanie

2 komentarze:

  1. Ale mnie zachęciłaś do tego kremu! Tylko 60€ to jakoś tak dużo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że kupiłam ten krem w ofercie 70% zniżki, na tej stronie http://www.dealofkorea.com

      Usuń