poniedziałek, 24 listopada 2014

1 tydzień diety/jesień 2014

W zeszłym roku o tej porze ważyłam 58 kg. Dziś jestem 6 kg cięższa. Nie jest dobrze. Spodnie zaczynają trzeszczeć. Jojo 6 kilogramowe nie jest straszliwe, więc poradzę sobie z nim raz na zawsze.

Jak to drzewiej bywało ;)
Odchudzanie tura pierwsza z prawie 80 kg na ok 65 kg, odchudzanie tura druga z 68 kg na 64 kg, tura trzecia 64 kg na 57 kg, no i teraz znów 64 kg.

Tym razem udałam się do dietetyka. Program oparty jest na okresach diety - blokach. Mamy okresy jadłospisów opartych na węglowodanach, białkach, lub tłuszczach. Do tego ograniczenie kalorii.
Poza tym umiarkowany ruch.

WAGA WYJŚCIOWA 64 kg

ZAŁOŻENIA DIETY:
zero alkoholu, soli i cukru
minimum 2 litry wody (pita przez cały dzień po kilka łyków - przyspiesza metabolizm o ok 30%)
łagodny trening

Zaczęłam w sobotę. Moje tygodniowe menu wygląda tak:

TYDZIEŃ PIERWSZY
I posiłek - jajecznica z 2 jaj plus pomidor i płaska łyżeczka masła
II posiłek - 150 g łososia i 100 g warzyw niskowęglowodanowych i łyżka oliwy z oliwek do polania
III posiłek - 150 g łososia i 100 g szpinaku i łyżka oliwy z oliwek do polania
IV posiłek - 100 g twarogu z 50 g jogurtu plus szczypiorek do smaku

trening w tym tygodniu to 2x50 min spaceru (tętno w 1 strefie czyli pomiędzy 50 a 60 HR max).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz